piatok 9. mája 2014

Knižná spoveď 6. ( Zvláštnosti pri čítaní )



Projekt je dielom Fanta Light a skladá sa z viacerých častí. Každý týždeň pribudne nová a ja sa posnažím aby som každú z nich naozaj vyplnila a pridala na blog . Táto časť je z celkového počtu spovedí 6. no na mojom blogu je to len prvá spoveď , tak dúfam že to nebude úplne nudné čítanie ( Otázky som preložila z češtiny )


  1. Využila si niektoré knihy inak ako k čítaniu ?
    Myslím že nie , asi len ako dekoráciu alebo ako podložku pok výkres keď kreslím pri počítači.
  2. Napadá ťa ešte , ako efektívne by sa knihy mohli ešte využiť ?
    Ako dekorácia sú skvelé. Keď ich mate v poličke fakt veľa tak to vyzerá výborne, tak umelecky.
  3. Dokážeš čítať viac kníh naraz , ale radšej jednu, aby si sa v tom nestratila ?
    Nakoľko nemám veľa času na čítanie ale vždy si z knižnice zoberiem kopu kníh tak ich zvyčajne čítam aj viac na raz. Ovykle mám jednu na doma a jednu do školy.
  4.  Dostala si pri nejakej knihe záchvat smiechu ?
    Samozrejme že áno :)
  5. Čo ťa k tomu donútilo?
    Vždy je to nejaká hláška, ale musí to byť riadna blbosť aby ma to rozosmialo
  6. Plakala si pri nejakej knihe?Ó áno, u viacerých.
  7. Prečo?
    Som jeden z tých jemných a citlivých romantikov, ktorý sú ku každému dobrí. No a potom keď čítam nejakú smutnú knihu tak plačem. Som hrozný romantik a neodolám pár slzám .
  8. Plakala si niekedy pri nejakej knihe smiechom ?Asi až tak nie .

  9. Robíš pri čítaní knihy nejaký zlozvyk ( hryzenie nechtov....)?
    Hmmm... voniam stránky ( :D ) .. a vždy musím piť čaj ( zelený )
     
  10. Keď čítaš, v akej si pozícii?
    Najradšej na posteli, sedím opretá o moju kopu vankúšom a nad sebou mám také tie vianočné svetielka..
  11. Počuješ pri čítaní , keď na teba niekto volá?
    Väčšinou nie , je to márne ...
  12. Ruší ťa pri čítaní, keď ľudia okolo teba hovoria?
    Áno, vždy si zatváram dvere... taktiež osobne nerada čítam v nákupných centrách a v autobusoch, je tam podľa mňa príšerný hluk , ja sa potrebujem sústrediť na svoj príbeh ...
  13. Keď máš jednu knihu a páči sa ti, chceš mať od nej všetky diely ( harry potter, eragon .. ) ?
  14. )?
    Jednoznačne, aby som ich mohla mať všetky spolu krásne v poličke
  15. Akú sériu kníh máš doma s najväčším počtom kúpených dielov ?
    Fuuuu.. neviem .. asi vedie Harry Potter a potom Nástroje smrtelníkov ..
  16. Keď ťa nejako zaujal autor chceš mať od neho čo najviac diel?
    Ani nie.. I keď hneď ako som prečítala Na vine sú hviezd od Johna Greena tak som musela mať doma aj dalšiu jeho knihu ( Kam zmizla Aljaška )
  17. Od akého autora máš najviac kníh?
    J.K.Rowlingová ( :D )
  18. Vyhodil ti niekto niekedy knihu ?
    Nie, našťastie ..
  19. Čo si potom robila ?Nič, lebo sa to nestalo
  20. Udrela si niekedy niekoho knihou?
    Spolužiačku tuším ( :D )
  21. Urobila by si to opäť?
    Možno ..
  22. Udrel teba niekto niekedy knihou?Nie ..
  23. Akým najbizarnejším spôsobom si znehodnotila knihu ?
    Poliala som ju kávou ...zašpinila maliarskym uhlíkom ( omylom )
  24. Spadla ti niekedy kniha do vody ? (jazero, rieka, vaňa, záchod...)
    Do vane , ale hneď som ju vyberala ( :D ) .
  25. Zaspala si niekedy pri čítaní?
    Nie, keď čítam tak sa plne sústredím
  26. Na aké miesto si obvykle schovávaš knihy?
    Pod vankúš.
  27. Vedela by si o lepšom mieste ?
    Myslím že áno :)
Majka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára